Skuteczne kampanie Google Ads
„Jeżeli nie ma cię w Internecie, to nie istniejesz” – z każdym miesiącem powiedzenie to zyskuje coraz bardziej na prawdziwości. Mnóstwo firm rozpoczyna lub przenosi swą działalność do Internetu. Ale nie wystarczy tylko „istnieć w sieci” – ważne są konkretne czynności w niej podejmowane. Dlatego dla przedsiębiorców, firm i innych osób, które chcą sprawnie i efektywnie działać w Internecie, przygotowaliśmy ofertę na reklamowanie w Google Ads.
Czym są reklamy Google Ads?
Google Ads, wcześniej nazywane kampaniami Google AdWords, to system płatnej reklamy tekstowej, graficznej i wideo w rozbudowanej sieci Google. Reklamy wyświetlają się użytkownikom w chwili, gdy poszukują konkretnych produktów lub usług oferowanych przez reklamującą się firmę.
Zalety reklamowania się w sieci Google
- Bogaty wybór sposobów kierowania reklamy
Sieć Google pozwala na wiele sposobów kierowania reklam do użytkowników, m.in. za pomocą konkretnych słów kluczowych, które wpisują użytkownicy w wyszukiwarkę, list remarketingowych, pozwalających na powtórne dotarcie do userów, którzy już odwiedzili daną stronę internetową, czy też określonych tematów, którymi mogą być zainteresowani ewentualni klienci. Możliwości określenia grup odbiorców i miejsc docelowych jest dużo. Dzięki naszemu doświadczeniu i wiedzy, dobierzemy najodpowiedniejsze, indywidualne rozwiązania, które sprawdzą się w przypadku Twojego biznesu
2. Kierowanie na konkretną lokalizację
Google Ads pozwala na kierowanie kampanii na dowolny obszar geograficzny. Dzięki temu możesz dotrzeć z reklamą do użytkownika w konkretnej dzielnicy i mieście, a także zainteresować swoim biznesem odbiorców zagranicznych, np. z USA, Wielkiej Brytanii, Niemiec czy rynków wschodnich.
3. Harmonogram wyświetlania reklam
Google umożliwia pełną kontrolę nad długością trwania kampanii i czasem wyświetlania reklam. Specjalne funkcje pozwalają na automatyczne włączanie i wyłączanie kampanii w określonych godzinach, a także zwiększanie częstotliwości wyświetlania się reklam w okresach, kiedy statystycznie klienci mogą być bardziej zainteresowani usługą lub produktem.
4. Kontrola nad kosztami
Płacisz za realne efekty działań reklamowych, czyli tylko wtedy, gdy użytkownicy dokonają konkretnej interakcji z reklamą, np. klikną w baner albo reklamę tekstową, czy też obejrzą film. Nie ponosisz kosztów za wyświetlanie reklamy – budowa pozytywnego wizerunku firmy jest więc całkowicie gratis.
5. Wartościowy ruch na stronie
Google Ads pozwala na uzyskanie wartościowego ruchu w witrynie i pozyskanie większej liczby potencjalnych klientów.
Oferta reklamy Google Ads od profesjonalistów
Opracowanie, zarządzanie i optymalizacja kampanii Google Ads wymaga
specjalistycznej wiedzy na temat prawidłowego ustawienia i funkcjonowania systemu, a także regularnego monitorowania osiąganych wyników, celem osiągnięcia jak najwyższego zwrotu z inwestycji w reklamy. Dlatego też prowadzenie kampanii w Google warto powierzyć profesjonalnej agencji, potrafiącej w pełni wykorzystać potencjał tego systemu. Nasza agencja działa w branży SEM od wielu lat. Aktualna wiedza i szerokie kompetencje gwarantują najwyższą jakość, pełen profesjonalizm i wysoką skuteczność naszych usług. Jesteśmy ekspertami w zarządzaniu reklamami w Google Ads, czego efektem są znakomite wyniki prowadzonych przez nas kampanii dla wielu klientów z różnych branż.
Decydując się na współpracę z nami, każdy klient otrzymuje:
1. Indywidualnie opracowaną strategię prowadzenia kampanii – do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, tworząc dedykowaną strategię reklamową i kampanie;
2. Dedykowanego specjalistę zarządzającego kampanią – nad działaniami
Google Ads czuwa konkretny opiekun, pozostający w stałym kontakcie z
klientem i ustalający z nim cele kampanii;
3. Pełen nadzór nad kampanią – specjalista monitoruje na bieżąco kampanię i optymalizuje ją, by przyniosła jak najlepsze efekty przy zachowaniu najniższych kosztów;
4. Regularne raporty – każdy klient systematycznie otrzymuje raporty z
prowadzonych przez nas działań;
5. Brak ukrytych kosztów i kruczków prawnych – budżet kampanii jest jasno określony w umowie i zawsze składa się z dwóch części. Pierwsza to kwota przeznaczona na działania, a druga to koszt opracowania strategii, działań optymalizacyjnych i raportowania.
Zapraszamy do kontaktu. Bezpłatnie i bez zobowiązań przedstawimy Ci indywidualną ofertę na działania w Google Ads.
WYŚLIJ NAM WIADOMOŚĆ
OSOBA DO KONTAKTU
POZOSTAŁE USŁUGI NASZEJ AGENCJI