Czy oferty pakietowe minimalizują ból płacenia?
Oferty pakietowe a ból płacenia to często nurtujące nas pytanie. Dziedzina neuromarketingu daje nam jednoznaczną odpowiedź. Luksusowe pakiety w ofertach pojazdów mechanicznych zmniejszają negatywne pobudzenie, gdyż ich cena obejmuje wiele produktów. Nabywca nie może przypisać określonej ceny konkretnym elementom pakietu. Za przykład dodatków zawartych w pakietach możemy uznać np. skórzaną tapicerkę, szyberdach, podgrzewane fotele itp.). Klientowi nie łatwo jest ocenić, czy dana oferta jest dla niego korzystna, czy użyteczność danego element usprawiedliwia jego cenę.
Przykładem takich rozwiązań są również dobrze nam znane oferty pakietowe ubezpieczeń komunikacyjnych. Podając cenę za pakiet klient odrzuca negatywne myśli, ile tak de facto kosztowałoby samo auto casco.
Neuromarketing produktu i ceny
Marketingowiec zmaga się z problemami ustalania cen produktów. Już niewielka różnica w cenie może wywołać dużą różnicę w zyskach. Nieodpowiednia cena może także zabić sprzedaż. W tym przypadku neuromarketing daje nam odpowiedź na rozwiązanie tego problemu. Jest nim oferta usług pakietowych?
Czym jest ból płacenia?
Dokonywanie zakupu może pobudzić ośrodek bólu w mózgu. Negatywne pobudzenie będące następstwem ponoszonego wydatku jest relatywne. W gruncie rzeczy nie chodzi w tym przypadku o sumę pieniędzy, a o kontekst transakcji. Dlatego też społeczność potrafi bez bólu wydawać duże pieniądze na dodatki przy zakupie auta, jednak stracenie przysłowiowej złotówki w automacie, który połyka drobne jest dla nich bardzo irytujące.
Chcesz abyśmy stworzyli dla Ciebie oferty pakietowe Twoich usług, które zniwelują ból płacenia u Twoich potencjalnych nabywców? Wystarczy, że skontaktujesz się z nami http://pijarsupport.pl/
W kolejnych artykułach zdradzimy wam wpływ kredytu jako środka przeciwbólowego, oddziaływanie uczciwości na decyzje zakupowe a także, co oznacza sentencja „minimum bólu, maksimum sprzedaży”
Więcej ciekawyc treści znajdziesz także na naszym facebooku https://www.facebook.com/pijarsupport/