Pozycjonowanie stron

"Jeśli stoisz w tłumie kilku tysięcy ludzi i ktoś Cię szuka, to jak ma Cię znaleźć? W takim tłumie nie da się nikogo rozpoznać"
"Aby strona została zauważona, musi zawierać pewne elementy, które ją wyróżniają. Dlatego właśnie potrzebujesz optymalizacji SEO"

POZYCJONOWANIE STRON OD ZAPLECZA

W ramach usług świadczonych przez naszą agencję marketingową utworzyliśmy ten dział specjalnie na rosnące zapotrzebowanie rynku.  Co raz więcej osób decyduje się zaistnieć w sieci i znaleźć się w wynikach wyszukiwania najpopularniejszej wyszukiwarki Google. Żeby stać się konkurencyjnym musisz podjąć wyzwanie i zacząć konkurować o jak najwyższe pozycje wyszukiwarce. Pozycjonowanie stron internetowych (zwane również z ang. SEO) to klucz ku zwiększeniu odwiedzin na witrynie. Poniżej postaramy się  objaśnić w gruncie rzeczy na czym polega pozycjonowanie stron? Co musisz wiedzieć o prawidłowej optymalizacji? Jak przebiega cały proces wdrożenia SEO dla Twojej witryny oraz na co możesz liczyć podejmując współpracę z naszą firmą.

  • Poprawa widoczności – wyższa pozycja w wyszukiwarce powoduje wzrost ruchu na stronie!
  • Zwiększenie świadomości o Twojej marce – pojawisz się w pierwszej 10-siątce google!
  • Optymalizacja strony – Dzięki temu Twoja witryna będzie lepiej oceniania zarówno przez użytkowników jak i roboty wyszukiwarek.
  • Zdobędziesz przewagę nad konkurencją i powiększysz zyski swojego biznesu!

Pozycjonowanie stron, nazywane inaczej SEO (a ang. Search Engine Optimization) to rozbudowany proces polegający na działaniach optymalizacyjnych typu on-page i of-page. Jest on przeprowadzany na podstawie wytycznych dla Webmasterów i ma na celu uzyskanie najlepszej oceny przez roboty wyszukiwarek.

Pozycjonowanie stron ma na zadaniu optymalizację strony pod kątem jej struktury a także nasycenie jej jak największą ilością wartościowych treści ubogaconych  o słowa i frazy kluczowe. Kolejnym z zadań pozycjonera jest rozwinięcie szerokiego zaplecza naturalnych linków (tzw. z ang. link building) prowadzących do strony. Powyższe działania dzielimy na wspomniane wcześniej działania typu on-page i of-page. Czynność on-page polega na  dobieraniu precyzyjnych fraz kluczowych, dzięki którym możliwe będzie pojawienie się strony internetowej w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwarki Google; Off-page ma na zadaniu budowanie profilu linkowego prowadzącego do witryny. Stanowi on również proces ciągłej optymalizacji witryny na podstawie analityki (również konkurencji), śledzenia pozycji i zmian następujących w algorytmach Google.

Na elementy optymalizacji stron internetowych składają się trzy czynniki.

  1. Profil linkowy – polega na analizie linków prowadzących do naszej witryny internetowej oraz wykreowaniu procedur link-buildingu.
  2. Treści – przygotowanie strategii działań związanych z content marketingiem na pozycjonowanej stronie oraz w portalach zewnętrznych.
  3. Kod strony – polepszenie kodu witryny, w tym nagłówków oraz meta-tagów „title” i „description”.

Obecnie dla wyszukiwarki Google najważniejszy stał się sam użytkownik. Dlatego dla Twojej witryny internauta powinien być priorytetem. Strony internetowe, które nie spełniają zmieniających się wytycznych stawianych przez Google narażone są na spadki w wynikach wyszukiwania. Witryna dobrze zoptymalizowana pod kątem użytkownika powinna nie tylko zajmować wysokie pozycje w wyszukiwarce, ale pełnić przede wszystkim wizerunek eksperta w sieci. Do podstaw budowania stron pod kątem SEO zalicza się: intuicyjną strukturę; łatwą nawigację; oraz ciekawe treści, które przyciągną nowych klientów i zwiększą lojalność wśród obecnych.

Aktualnie współpracujemy z jedną z najlepszych agencji SEO w Polsce, która świadczy usługi na rynku od 10 lat i w swojej bazie ma wielu liczących się klientów. Korzystamy z ich doświadczenia oferując kompleksowe usługi marketingowe dla firm.

PRZYGOTOWUJEMY OFERTĘ
Przydzielamy Ci SEO opiekuna
PODPISUJEMY UMOWĘ
ROZPOCZYNAMY PROCES OPTYMALIZACJI

Co to jest wyszukiwarka?

Toggle content goes here, click edit button to change this text.

Czym są roboty wyszukiwarek?

Toggle content goes here, click edit button to change this text.

Czym jest algorytm wyszukiwania i jak funkcjonuje?

Toggle content goes here, click edit button to change this text.

Wczytywanie danych i tworzenie rankingu

Toggle content goes here, click edit button to change this text.

Charakterystyka wyszukiwania

Toggle content goes here, click edit button to change this text.

Co to jest SEO organiczne?

Toggle content goes here, click edit button to change this text.

Jak uzyskać SEO organiczne?

Toggle content goes here, click edit button to change this text.

Google Analytics

Toggle content goes here, click edit button to change this text.

Czym są linki wewnętrzne i zewnętrzne?

Toggle content goes here, click edit button to change this text.

Czym są doświadczenia użytkowników witryny?

Toggle content goes here, click edit button to change this text.

Czym jest interaktywność witryny?

Toggle content goes here, click edit button to change this text.

Jakie narzędzia służą do optymalizacji?

Google Analytics,

Google Keyword Planner

Google Search Console

Wycena za każdym razem jest przygotowywana indywidualnie. Na cenę ma wpływ wiele czynników takich jak: konkurencyjność, ilość i rodzaj słów kluczowych czy też skala działania  z podziałem na lokalną i ogólnokrajową. Działamy w sposób indywidualny, dlatego żeby poznać szczegóły, prosimy o wypełnienie formularza. Nasz doradca przygotuje dla Państwa wycenę.

PYTANIA I ODPOWIEDZI

Aby zamówić wycenę wystarczy przejść do odpowiedniej sekcji na naszej stronie „BEZPŁATNA WYCENA” w menu głównym. Na podstawi charakterystyki Twojej branży a także zbadaniu konkurencyjność i regionu będziemy w stanie przygotować Ci najlepszą według nas strategię pozycjonowania i dobrać odpowiednie frazy kluczowe. Po przeprowadzeniu z Tobą krótkiego wywiadu dot. Twoich oczekiwań przedstawimy Ci najbardziej optymalny plan abonamentu SEO. Uwzględnimy również pod uwagę Twój budżet i odpowiednio do niego dobierzemy adekwatną strategię na podstawie analizy priorytetów.

Efekty pozycjonowania w dużej mierze zależą od stanu Twojej obecnej witryny. Duży wpływ na przyspieszenie procesu pozycjonowania ma historia Twojej strony, odpowiednia budowa witryny, ilość i jakość treści na stronie. Proces pozycjonowania jest projektem długookresowym. Efekty utrwalają się w miarę rozwoju i włożonej przez pozycjonera pracy. Pozycjonowania nie należy robić na już. Niektóre firmy stosują praktyki tzw. szybkiego pozycjonowania ale po pierwsze nie jest one trwałe a po drugie może spowodować więcej star niż korzyści – np. strona zostanie zbanowana przez algorytm Google za stosowanie złych praktyk. W gruncie rzeczy pozycjonowanie stanowi i tak obecnie najtańszą możliwą metodę promocji w sieci.

CO WCHODZI W SKŁAD PROCESU OPTYMALIZACJI STRONY?

DOBÓR SŁÓW KLUCZOWYCH

Abyś trafił do jak największej liczby klientów musisz dobrać odpowiednie frazy kluczowe (słowa), których najczęściej poszukują internauci. Twoja witryna powinna znaleźć się na jak najwyższych pozycjach w wyszukiwarce w odpowiedzi na zapytania potencjalnych klientów. Słowa kluczowe dobierzemy tak, aby sprostać oczekiwaniom potencjalnym odbiorcom, którzy w danym momencie poszukują produktów lub usług oferowanych przez Twoją firmę. Nasz doradca zajmie się analizowaniem nie tylko Twojej strony ale także stron konkurencji. To działanie pozwoli nam dobrać najlepszy pakiet słów kluczowych.

AUDYT SEO

Przydzielony Tobie indywidualny  opiekun SEO przeanalizuje Twoją stronę pod kątem ilości i jakości występujących na niej treści, zgodność z wymaganiami stawianymi przez algorytmy Google a także strukturę strony i wiele innych elementów niezbędnych do przeprowadzenia prawidłowego procesu pozycjonowania Twojej witryny. Dzięki tym działaniom Twój opiekun będzie w stanie objąć odpowiednią strategię nad pozycjonowaniem strony. Audyt SEO to podstawa do rozpoczęcia prac nad zdobyciem wysokich pozycji w wyszukiwarce.

BUDOWANIE CONTENTU (MARKETING TREŚCI)

Nasi specjaliści od copywritingu przygotują na Twoją stronę odpowiednie jakościowo treści. Dokonamy tego na podstawie przeprowadzonego audytu Twoje witryny oraz stron Twojej konkurencji. Treści będą nasycone odpowiednio dobranymi wyrażeniami kluczowymi. Prawidłowo stworzone teksty w witrynie są kluczowym i jednym z  najważniejszych czynników, dzięki którym strona jest dla Google wartościowa, co przekłada się na wyższe pozycje. Dobry content przekłada się nie tylko na wysokie pozycje w wyszukiwarce ale również na spostrzeganie Twojej firmy przez użytkowników jako profesjonalna i ekspercka.

OPTYMALIZACJA STRONY INTERNETOWEJ

Na tym etapie realizujemy wcześniej zaplanowane podczas audytu zmiany na Twojej witrynie oraz wprowadzamy przygotowane teksty. Proces optymalizacji strony pod kątem wybranych fraz kluczowych jest zadaniem cyklicznym, powtarzalnym i realizowanym na bieżąco. Staramy się również, aby Twoja witryna pozycjonowała się także na inne frazy, które nie zostały wybrane wcześniej. W trakcie optymalizacji strony wykonujemy następujące czynności: sprawdzamy profil linkowy domeny; weryfikujemy system cms i technologię realizacji strony; analizujemy i przygotowujemy treści; indeksujemy strony w wyszukiwarce; optymalizujemy nagłówki, meta tagi title oraz description; poprawiamy elementy techniczne w obrębie strony www.

LINK-BUILDING

Profesjonalne pozycjonowanie www to nie tylko działania wewnątrz witryny (z ang. on-site) ale także na zewnątrz (z ang. off-site). Polega ono na budowaniu odpowiedniego zaplecza linków prowadzonych do Twojej strony internetowej. Zamieszczanie linków do Twojej strony wraz z contentem nie tylko wpływa na wyższe pozycje w wyszukiwarce ale także poprawia rozpoznawalność Twojej strony wśród użytkowników internetu. Bardzo ważnym aspektem link-bulidingu jest posiadanie własnego zaplecza firmy zajmującej się pozycjonowaniem stron. Pozwala pozycjonerowi mieć pełną kontrolę nad danym linkiem oraz możliwość jego modyfikacji w każdej chwili aby sprostać aktualnym oczekiwaniom algorytmu Google.

WZROST POZYCJI W WYSZUKIWARCE

Konsekwentne wdrażanie i realizacja planu SEO pozwala podnieść Twoje wyniki na dane frazy w wyszukiwarkach i poprawia widoczność witryny. Konsekwencją tego działania jest znalezienie przez użytkowników wyszukiwarki tego czego szukają a co za tym idzie wybranie właśnie Twojej strony, co przekłada się na lepsze wyniki finansowe Twojej firmy.

RAPORTOWANIE I MONITORING

Twoje pozycje na wybrane frazy kluczowe są przez nas co dziennie sprawdzane. Do dyspozycji oddajemy Ci dedykowany panel klienta na naszej witrynie,  abyś mógł codziennie sprawdzać rezultaty pozycjonowania i wyniki naszej pracy. Dodatkowo sprawdzamy Twoją witrynę każdego dnia pod kątem jej prawidłowego funkcjonowania, dzięki czemu posiadamy możliwość szybkiej reakcji w razie awarii.

POZOSTAŁE USŁUGI NASZEJ AGENCJI

NASZ ZESPÓŁ

Drukowanie
Wykonamy dla Ciebie najwyższej jakości druk materiałów reklamowych za przystępną cenę. W naszej ofercie ulotki, wizytówki, plakaty a także banery i rollupy.

KONTAKT

WYŚLIJ NAM WIADOMOŚĆ

Imię i nazwisko

Twój adres email

Twój numer telefonu

Podaj adres strony

Treść wiadomości

OSOBA DO KONTAKTU

Radosław Lamk
Creative Director (CEO)
+48 690 532 670